در آغاز هر کاری عشق حرف اول است.

عکس من
در آغاز هر کاری عشق حرف اول است.

۱۳۹۱ مرداد ۳۰, دوشنبه

تردیلا2




مواد لازم:
تره فرنگی‌ ۲عدد متوسط
ساقه کرفس ۱عدد
قارچ ۶عدد متوسط
بادمجان ۱عدد
سینه مرغ ۲عدد
نان تردیلا یا لواش ۱بسته
پنیر چدار ۱۰۰گرم
پنیر مزاورلا ۱۰۰گرم
نمک،زردچوبه ،پودر اسپایسی(یا فلفل) به میزان دلخواه
روغن مایع به میزان لازم
رب گوجه ۱ق غذا خوری
طرز تهیه:
تره فرنگی‌ها را خرد کردم و بعد از اینکه آبش کمی‌ کشیده شد کرفس را اضافه کردم


بعد با روغن تفت دادم(روغن را کم کم باید افزود تا حدی که فقط سبزیجات نسوزند)

کمی‌ که کرفس نرم شد بادمجان را اضافه کردم و تفت دادم .

قارچها را هم افزودم و مجددا تفت دادم.


در ظرف را بستم تا سبزیجاتم نرم شود.
فیله مرغ را خرد کردم و به مواد به همراه نمک،زردچوبه ،پودر اسپایسی  تفت دادم .



وقتی‌ مرغ از خامی در آمد گوجه خرد شده را اضافه کردم و گذاشتم تا کاملا مواد بپزند و آبش کشیده شود.



نان‌ها را به این صورت پیچیدم .







ته ظرف مورد نظر را چرب کردم.

لقمه‌های آماده را در آن چیدم.

رب گوجه را در آب حل کردم اما باید رب خیلی‌ رقیق نباشد و بعد با آن روی نانها را پوشش دادم


.در آخر پنیرها را روی نانها پاشیدم .


و به مدت ۱۰ دقیقه با درجه ۳۰۰ سانتیگراد در فر‌ قرار دادم .


نوش جان




۲ نظر: